ul, Żwirki 18, Łódź
+48 577 947 415
pc.service@antaramax.eu 

Obsługa informatyczna dla firm

Naprawa oraz serwis laptopów i komputerów

Obsługa informatyczna dla małych i średnich firm

W ramach świadczonych usług outsourcingu IT proponujemy naszym klientom przede wszystkim:

  • Pomoc w przypadku konieczności wdrożenia szybkiej pomocy informatycznej
  • Przywrócenie poprawnego działania firmowych urządzeń
  • Wsparcie techniczne w przypadku uszkodzeń sprzętu

Zalety naszych usług

Zajmujemy się kompleksowymi usługami w zakresie rozwiązywania problemów, a także rozwojem firmowej sieci informatycznej i tworzeniem nowych stanowisk pracy. Wśród naszych możliwych działań są też fachowe porady dotyczące innych rozwiązań, mających na celu rozbudować potencjał Państwa przedsiębiorstwa w zakresie infrastruktury informatycznej.

Wśród atutów naszych usług wyróżnić możemy chociażby:

  • Indywidualne dostosowywanie warunków umowy
  • Brak opłat za dojazd specjalisty do klienta na obszarze Łodzi
  • Niezwłoczny czas dojazdu na miejsce awarii informatycznej

Dodatkowe działania naszej firmy

Oferujemy także naszym klientom wiele dodatkowych rozwiązań IT, wśród których możemy wyróżnić chociażby usuwanie wirusów, zagrażających bezpieczeństwu komputerów firmowych, a także instalowanie odpowiedniego oprogramowania, mającego uchronić sprzęt przed zagrożeniem. Możemy także przeprowadzić wszelkie naprawy oraz modyfikacje, które pomogą usprawnić działanie Państwa przedsiębiorstwa.

Zalety korzystania z outsourcingu IT

Korzystanie z usług IT w ramach outsourcingu daje większe możliwości działania niż zatrudnianie na etacie osoby odpowiedzialnej za system informatyczny. Dzięki temu jesteśmy w stanie wykonać niezbędne prace w szerszym zakresie niż jest to objęte standardowym pakietem działań, a także jest to oszczędność pod względem finansowym. Korzystając z tej opcji mają Państwo do dyspozycji cały zespół naszych specjalistów.

 

  • Pomoc techniczna
  • Pomoc zdalna
  • Pomoc na miejscu u Zamawiającego
  • Doradztwo przy zakupie sprzętu
  • Doradztwo przy zakupie oprogramowania
  • Doradztwo oraz pomoc przy tworzeniu, regulaminów, polityk bezpieczeństwa, instrukcji, procedur.
  • Zaopatrzenie Zamawiającego w sprzęt i oprogramowanie, pełna lista producentów i dostawców rozwiązań informatycznych
  • Dostawa sprzętu do Zamawiającego
  • Dostawa oprogramowania do Zamawiającego
  • Instalacja sprzętu u użytkownika
  • Instalacja oprogramowania
  • Raportowanie z prac serwisowych i zdarzeń
  • Raportowanie o najsłabszych elementach systemu
  • Raportowanie o nowościach i innowacyjności rozwiązań w systemie użytkownika
  • Budżetowanie
  • Koncepcja rozwiązań – modernizacja
  • Koncepcja rozwiązań – nowych
  • Projekt techniczny nowych rozwiązań
  • Obsługa infrastruktury
  • Obsługa instalacji kablowej, krosowania stacji roboczych
  • Zarządzanie urządzeń aktywnych typu switch niezarządzalnych
  • Zarządzanie urządzeń typu router – simple
  • Zarządzanie urządzeń typu FW – simple
  • Zarządzanie UPS
  • Zarządzanie oprogramowaniem UPS
  • Kontakty z firmami trzecimi
  • Współpraca z dostawcami Internetu , zgłaszanie awarii, współpraca przy usuwaniu awarii
  • Współpraca z serwisami zewnętrznymi, dostarczanie i odbiór sprzętu
  • Honorowanie gwarancji firm zewnętrznych. (Prowadzenie procedury rozliczane w ramach stawki godzinowej)
  • Pośrednictwo w kontaktach z producentami oprogramowania przy problemach instalacyjnych i komunikacyjnych
  • Pośrednictwo w kontaktach z producentami oprogramowania przy problemach merytorycznych komunikacyjnych
  • Serwery pocztowe
  • Exchange – Simple
  • Konfiguracja programów klientów pocztowych takich jak Outlook , Outlook Express, Lotus notes i innych
  • Serwery AD / plików
  • Zarządzanie serwerami AD / konta użytkowników / profile użytkowników
  • Zarządzanie serwerami plików uprawnienia
  • System antywirusowy
  • Weryfikacja działania systemu antywirusowego w czasie wizyty serwisowej
  • System do Backup
  • Weryfikacja działania systemu do backupu opartego na rozwiązaniach profesjonalnych np. Veritas , CA
  • Drukowanie
  • Instalacja i konfiguracja print Serwerów
  • Instalacja i konfiguracja drukarek sieciowych
  • Instalacja i konfiguracja JetDirect
  • Instalacja i konfiguracja drukarek personalnych
  • Zdiagnozowanie awarii drukarki
  • Dostarczenie, odbiór i nadzorowanie napraw w serwisach zewnętrznych
  • Naprawa drukarek lub innych urządzeń drukujących jeśli zalecana jest naprawa w serwisie autoryzowanym
  • Stacje robocze / Użytkownik
  • Wymiana uszkodzonych podzespołów
  • Modernizacja stacji roboczych
  • Instalacja, re-instalacja, konfiguracja systemów operacyjnych
  • Instalacja, re-instalacja oprogramowania wymaganego przez użytkownika
  • Instalacja, re-instalacja oprogramowania typu MS Office
  • Instalacja, re-instalacja oprogramowania typu klient pocztowy
  • Instalacja , re-instalacja , konfiguracja oprogramowania typu przeglądarka Internetowa
  • Instalacja i re-instalacja systemów antywirusowych
  • Pomoc użytkownikowi w zakresie użytkowania systemu operacyjnego
  • Pomoc użytkownikowi w zakresie aplikacji MS Office
  • Pomoc użytkownikowi w zakresie klientów pocztowych
  • Pomoc użytkownikowi w zakresie przeglądarek Internetowych